AGAIN. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu AGAIN. - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu

AGAIN.

Blijf op de hoogte en volg Sharlon

01 Augustus 2015 | Nederland, Dedemsvaart

Hee,

Daar ben ik weer! En dat betekent maar 1 ding: IK GA WEER WEG. Dit keer gaat de reis naar Malawi.
De Afrika kriebels waren te sterk en met het oog op een vast contract, MOEST ik nog een keer naar Afrika. In Ghana hoorde ik al mooie verhalen over Malawi, ik wilde er altijd al heen, dus het land was snel gekozen. Malawi wordt ook wel het warme hart van Afrika genoemd. Een waarm hart met een prachtig meer, waar ik hopelijk veel van ga zien. *Dromerige blik: zwemmen met schildpadden!*
Om het helemaal af te maken heb ik ook nog eens een verslavingskliniek gevonden waar ik mag werken, mee kijken, ervaren en vooral een heleboel leren. Over iets meer dan 4 weken stap ik in het vliegtuig, om een “paar” uur later (de volgende dag) aan te komen in een prachtig, warm land. Niet alleen de temperatuur zal goed te doen zijn, maar ook de mensen, de cultuur en hopelijk het eten.
Ik kom, zoals ik begrepen heb, in een appartement. Keuken, woonkamer, slaapkamer, douche alleen maar luxe!

Ik heb al een paar woordjes opgezocht, je moet tenslotte toch goed voorbereid zijn.
Hallo = Munire
Dankjewel = Yewo
Doei = Pawemi

Zul je zien, zeg ik straks vol trots op het vliegveld tegen degene die mij komt ophalen MUNIRE, klopt er weer helemaal niks van…

Ik ga weer lekker verder met de voorbereidingen zoals aankopen doen, verhalen lezen, foto’s kijken en mensen “vervelen” met mijn verhalen. Het volgende verhaaltje typ ik vanuit het warme Malawi!

Pawemi,

  • 02 Augustus 2015 - 11:27

    Steffie:

    Spannenddd!!! Met schildpadden zwemmen ja? Moet je ff dir scene bij finding nemo kijken en dat gaan doen met een van de schildpadden. Dudeee xd

  • 02 Augustus 2015 - 13:33

    Géa Te Velde:

    Lieve Sharlon, ik wens jou heel veel succes met de voorbereidingen en met alle mooie dingen die je daar gaat doen. Ga je zeker van te voren nog zien op het voetbalveld. :-)

  • 02 Augustus 2015 - 20:32

    Alie Kosse:

    Wij wensen je heel veel succes en een fantastische tijd!

  • 12 Augustus 2015 - 03:51

    Eddy:

    Prima besluit. Now is the time. Malawi the place to be. Zulke dinge doe je maar 1 keer dus DOEN.

  • 03 September 2015 - 20:56

    Jannie:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en rust eerst maar even lekker uit en we wachten tot dat jij ons. Je eerste verhaal stuurt geniet van alles. Groetjes uit hardenberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Sharlon

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 48088

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 13 December 2015

Warme hart van Afrika.

20 September 2012 - 26 Januari 2013

Nog een keer!

30 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Dromen waarmaken!

Landen bezocht: