Bijna! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: sharlonwelleweerd

Blijf op de hoogte en volg Sharlon

27 Januari 2011 | Nederland, Dedemsvaart

Hi people!

Ik zal eens even wat meer vertellen wat mijn planning is. Al weet ik zelf ook nog niet zo heel veel. Ik geef mij nu ook al een beetje over aan de afrikaanse cultuur, wat vandaag niet gebeurt, gebeurt morgen wel, en anders hebben we nog altijd overmorgen!

Zondag, 30 januari, vlieg ik om 14.00u naar Accra!
Daar wordt ik opgevangen en verblijf ik 2 dagen om spullen te kopen en het belangrijkste een busticket. Want die busticket geeft mij toestemming om de bus in te stappen die mij 12 uur later "netjes" afzet in Tamale. Daar wordt ik weer opgevangen en ga ik naar mijn gastgezin. Waarschijnlijk ga ik stage lopen in het SDA Hospital. Maar er is iets met de instantie, of iets dergelijks, dus dat moet ik daar nog even regelen.

Ik verblijf in het dorpje Kanvilli. Dat is 7 km ten noorden van Tamale en mijn stageplek. Dus dat wordt elke dag op mijn daargekochte fietsje door weer en wind fietsen, haha.

Het is daar varierend van 37*C tot 40*C overdag en 'snachts 22*C tot 25*C. Het is maar waar je blij mee bent. Ik zal allang blij zijn als ik niet als een rode kreeft rondloop.

Ik heb nu 2 jaar animatiewerk op een camping gedaan en dan ben je minimaal 4 weken van de aardbodem. Maar nu zijn het geen 4 weken, maar 5 maanden. Ik zal niet elke week trouw op me mail kijken of reageren. Maar ik doe me best!

Tot blogs, xx

ps. Ik heb zaterdag €333,- gekregen van jullie, dankjulliewel!!

  • 28 Januari 2011 - 09:51

    Ben:

    Haha door weer en wind fietsen! Lekker zonder jas, sjaal en een muts!

  • 30 Januari 2011 - 11:19

    Colinda:

    Hoi Sharlon,
    Wat spannend he, vandaag vertrekken. Heel veel succes en over een maandje ga ik je vast tegenkomen!
    Goeie vlucht!!
    Liefs Colinda

  • 31 Januari 2011 - 09:30

    Steffie:

    Je bent er nu al, als alles goed is gegaan :D

    Heel veel plezier meis. 'k Ga je missen!

  • 31 Januari 2011 - 19:21

    Simone:

    Hey Sharlon,
    gearriveerd in Ghana!
    Ben erg benieuwd naar je eerste indrukken en ervaringen.
    En wat een warmte zeg, hoop dat je daar snel aan kunt wennen :)
    Heel veel succes de komende periode en ik kijk uit naar je verhalen!
    Liefs xx

  • 03 Februari 2011 - 15:25

    Renate:

    He Sharlon,

    Gelukkig ben je veilig aangekomen. Leuk om even van je te horen. Ik wens je heel veel plezier daar en geniet er lekker van.

    Groeten Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Sharlon

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 48160

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 13 December 2015

Warme hart van Afrika.

20 September 2012 - 26 Januari 2013

Nog een keer!

30 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Dromen waarmaken!

Landen bezocht: