Kanvilli! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu Kanvilli! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu

Kanvilli!

Door: sharlonwelleweerd

Blijf op de hoogte en volg Sharlon

03 Februari 2011 | Ghana, Accra

Haaaaaii!

Ten eerste leuk om al die reacties te lezen!
Wanneer ik meer tijd heb, reageer ik ook even op iedereen!

Gisteren met de bus naar Tamale gereisd, 12 uur, eerst dacht ik; ach, genoeg te zien, dus die tijd vliegt voorbij.
Maar als je die nacht daarvoor goed ziek wordt van het eten, dan wordt de busreis iets anders...
Maargoed, ik heb het ovelreefd en ben nu in Kanvilli!
Ik heb me gastgezin nog niet gezien omdat ik vandaag niet genoeg energie had om de introductie te doen!
Dus dat staat morgen op de planning!

Gelukkig is Wies er ( die ken ik van het trainingsweekend), die me al een heel erg lekker restaurantje heeft katen zien, daar hebben ze frietjes en zelfs BROWNIES!
Dus overleven doe ik hier wel! haha.

Tot horens!
ps. Sorry voor de typfouten, maar het toetsenbord hier doet het niet zo goed meer!
Dikkekus,xx

  • 03 Februari 2011 - 15:18

    Lotte:

    Brownies! :) Beter zeg! Hahaha dat ga jij heus wel overleven!

    Beterschap & Succes morgen met je introductie!

    Xxx

  • 03 Februari 2011 - 15:24

    Frits:

    Ey hoi,

    bagger dat je d'r ziek ben geworden,..
    maar daar kom je wel weer overheen ;)..

    Leuk om t zo bij te houden,..

    Super veel plezier ,. daarzo..

    Frits

  • 03 Februari 2011 - 15:31

    Leonora:

    Hoe ziek ben je geworden en waarvan? Dat hoort bij Afrika, vraag je oompje maar:-) Beterschap. Geniet ervan. Succes verder.

  • 03 Februari 2011 - 15:46

    Johan:

    Ik weet wat het is om ziek te zijn in Afrika, dus ben heel benieuwd naar je verhalen.
    Haast je niet, bewaren voor een gesprek tijdens het w.....!!

  • 03 Februari 2011 - 15:57

    Jannie:

    jammer dat je ziek bent geworden maar maar de omschakeling is ook wel erg groot bij hier vergeleken dus doe het kalmpjes aan en beterschap meissie xxxx

  • 03 Februari 2011 - 16:36

    Madelon:

    oeh ja ik hoorde al wat van joël via ben, gatsie wat vervelend zeg dat je ziek bent geweest van een gebakken banaan toch?
    Veel succes en knap maar even weer goed op!
    Liefs

  • 03 Februari 2011 - 17:20

    Miranda,Rene,Carlo:

    Hey Sharlon, wat een lange reis zeg!maar goed je bent er...hopen dat je je gauw weer wat beter voelt. Veel succes morgen bij je introductie, enuuuu niet te veel brownies eten he! groeties uut hoogeveen xxx

  • 03 Februari 2011 - 18:25

    Tante Gineke OomPiet:

    hoi Sharlon,wat een onderneming zo'n
    reis. Wij wensen je een mooie tijd en
    geniet ervan. Pas goed op jezelf.

    groetjes Piet en Gineke

  • 03 Februari 2011 - 22:36

    Marrietha:

    Heeey Sharlon,

    Fijn om wat van je te horen... Vervelend dat je ziek bent, maar met het uitzicht op brownies en patat ziet het er goed uit. Hebben ze ook frikadellen, haha. Beterschap er mee en tot horens...

    Dikke knuffel, Marrietha

  • 04 Februari 2011 - 10:36

    Steffie:

    Beterschap en rustig aan doen he :D ik ben benieuwd naar je gastgezin :)

    HEee heee Baby , oeh ah, BROWNIES :D

    Xxxxx

  • 04 Februari 2011 - 15:34

    Jalita:

    Heel veel betschap en op naar de brownies!!
    (eindelijk gelukt met aanmelden.. kon je niet vinden) hihih!!

    liefss

  • 05 Februari 2011 - 14:04

    Femke:

    Leuk om te lezen dat je je nu zal zo goed vermaakt!
    Las net je berichtje op de scd site,
    haha dat voetballen komt vast wel en zeker wel goed daar met je "broertje" haha!

    Liefs Femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Sharlon

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 48083

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 13 December 2015

Warme hart van Afrika.

20 September 2012 - 26 Januari 2013

Nog een keer!

30 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Dromen waarmaken!

Landen bezocht: