Nieuw gezin, nieuwe werkplek. - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu Nieuw gezin, nieuwe werkplek. - Reisverslag uit Accra, Ghana van Sharlon Welleweerd - WaarBenJij.nu

Nieuw gezin, nieuwe werkplek.

Door: sharlonwelleweerd

Blijf op de hoogte en volg Sharlon

07 Februari 2011 | Ghana, Accra

Hellooooooo,

Wat is er veel gebeurd na het laatste berichtje!

Ik ben aangekomen bij mijn gastgezin, fam. Osman.
Een erg gezellige grote familie. Gelukkig spreken de meeste goed of half engels!
Het enige is wel dat 'sochtends om half6 Eminem door de speakers klinkt..
Dus uitslapen kennen ze hier niet echt. ;)

De directeur van het ziekenhuis had het vandaag te druk om mij te ontvangen, dus moet ik het morgen weer proberen. Ik heb het ziekenhuis dus alwel gezien!
Het is een groot ziekenhuis, met ventilator! ( YES. )
Wanneer ik meer weet, weten jullie het ook!

Gisteren nog lekker naar het zwembad geweest met een paar meiden van OntmoetAfrika. Heeerlijk! (=

Tot de volgende keer,
xxxx

  • 07 Februari 2011 - 15:02

    Ben:

    Nou klinkt allemaal goed, behalve half 6 opstaan dan!

    Zwemmen!? Jemig was ik daar maar!

    Veel plezier! Denk aan je!

    XX

  • 07 Februari 2011 - 15:09

    Madelon:

    ooh lekker zwembad:)
    en half 6 is vroeg je kan het over een maand of 3 vast wel dromen die Eminem

  • 07 Februari 2011 - 15:40

    Wim:

    Hey .... Fijn dat het goed gaat... Niet meer ziek geweest? Ventilator is erg goed nieuws, denk ik.... Zwembad? Is dat net zoiets als hier, of een binnenwatertje met van die lange groene beesten? Nou ja, als je Eminem gewend bent..... Nog 143 dagen; schiet lekker op! Doei.....

  • 07 Februari 2011 - 16:14

    Leonora:

    Gaat helemaal goed hoor/lees ik wel. Toch jammer dat ik dat hoekje in je rugzak niet ingepikt heb, dan had ik kunnen meegenieten. Geniet dus voor mij ( en heel veel anderen denk ik) extra.

  • 07 Februari 2011 - 16:27

    Jalita:

    Fijn dat je weer beter bent..
    als je weer in nederland bent.. (over 143 dagen) dan schrik je 's ochtends om half 6 wakker en denk je aaaaahhh geen stem:P
    Dus nu nog beetje 'vakantie' en straks aan de bak.!!

    liefss

  • 07 Februari 2011 - 22:30

    Jannie:

    veel succes met je ontmoeting met de directeur van het ziekenhuis maar wel heel vervelend dat je s'morgens zo vroeg wakker gemaakt word maar de rest klinkt goed maar ook daar wen je wel aan hoop ik

  • 08 Februari 2011 - 14:34

    ,,tante"herma:

    een verkeerde banaan gehad?half6uit je bed heb je wel wat aan de dag geniet nog van je vrije dagen en veel succes in het ziekenhuis groeten van uit veenoord

  • 08 Februari 2011 - 17:21

    Mélanie:

    He meid,

    Balen dat je dr niet kan uitslapen, maargoed dat kon je onder werktijd wel doen toch? (A)
    Hoe gaat het nu met je?

    Heel veel plezier nog! xx

  • 09 Februari 2011 - 21:18

    Tante Gineke:

    hallo Sharlon,
    nou went het al een beetje bij je gastgezin. Zal wel wat anders zijn dan je gewoon bent. Ik hoop dat je het er goed naar je zin hebt en dat je niet te veel heimwee krijgt want het is natuurlijk niet naast de deur.

    groetjes oom Piet en tante Gineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Sharlon

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 48142

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 13 December 2015

Warme hart van Afrika.

20 September 2012 - 26 Januari 2013

Nog een keer!

30 Januari 2011 - 01 Juli 2011

Dromen waarmaken!

Landen bezocht: